Direktlänk till inlägg 20 mars 2010

Rubrik saknas

Av Kristina hall nilsson - 20 mars 2010 15:43

Min förkylning är mycket bättre, glad för det! I kväll ska vi gå ut o äta m Peters brödrar och deras fruar. Alla ungdomar stannar hos oss, så jag tänkte att jag får nog trötta ut Jaxi så hon inte är helt toppad i kväll.

Vi tog en promenad ner på stan in på Terminalen för buss-båt o tåg alltid en massa människor. Vi satte oss vid en bänk där, o Jaxi fixade det bra. Inget pip eller gnäll.

Fyllisarna gjorde sällskap med oss, en efter en kom, frågade vem som var farligast, hunden eller matte? hahaha   Jaxi fixade det bra, brydde sig inte om uppmärksamheten alls. Men hälsade dock lite försiktigt.

vi fortsatte genom kullagågatan, mycken möten av folk ja även hundar.

sedan traskade vi hem igen.

nu blir det en timme på soffan innan jag ska fixa till mig litta  

I morgon,,, om jag inte är alltför bakis ska vi träna sök 10.00

kramiz

 
 
Ingen bild

Jenny

20 mars 2010 16:15

Duktiga Jaxi och duktiga du!

 
Ingen bild

Filippa

26 mars 2010 21:03

Vem som är farligast hunden eller matte??!! Ja, det kan man ju undra!!! ;)

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina hall nilsson - 17 augusti 2010 22:38

så är man inne på sin 4 e vecka efter  semestern phu,,, Men ångan har man fått upp o det känns ju bra. Jag har i alla fall ett jobb att gå till som jag tycker om.   Jaxi o jag har faktiskt varit flitiga med att träna, Vi tränar nästan varje dag. På...

Av Kristina hall nilsson - 30 juli 2010 00:47

Vad har vi gjort? Semester härligt, både vi och hundarna har njutit! Lite för varmt för att jobba tycker jag att det har varit här nere i skåne. V har tagit vara på kvällarna, bara kissa bajsa rundor i värmen. Husse o matte har tagit siesta och på kv...

Av Kristina hall nilsson - 13 juli 2010 12:04

Vi njuter verkligen av vår semester. Att bara vara hemma o inte göra något- gött. Hundarna tycker det är för varmt, vatten slangen är nära till hands och det blir ett par duschar om dagen. Jaxi o jag tränade i tis, ja en vecka sedan i dag. Ja,,, ...

Av Kristina hall nilsson - 6 juli 2010 09:59

Semester,,, oj vad härligt! Har varit på Gotland- Visby en vecka. Måste säga att jag är helt kär i den lilla ön. Vi bodde innanför ringmurarna, små söta hus med doftande underbart vackra roser. Kullerstens gator som slingrar sig mellan husen. Masso...

hej

Av Kristina hall nilsson - 20 juni 2010 12:52

Gud va längesedan jag skrev här! Varför??? lite dåligt med besök här o sedan har man ju bytt ut skrivandet till facebook. Vad har hänt sedan sist? Förutom en massa jobb och renovering här hemma har jag och jaxi har tränat en del och är glada över a...

Skapa flashcards