Alla inlägg under april 2010

1/5

Av Kristina hall nilsson - 11 april 2010 22:27

Kära sniffers kompisar,,, glömde att säga att nu är det ju snart dax för att gå ut o äta en bit mat tillsammans.

vi träffas utanför biljett luckan- båtarna 18.00 båten går 18.20 vi sitter kvar så länge vi vill.

dom som vill fortsätter när vi siger av på vidare pubrunda.

ska bli sköj,,,,,

jag kommer länka menyn här och på fb.http://www.scandlines.se/farja/tura/aurora/

har bokat till 25 vi är nu 21 st såvidare ingen hoppar av. en fråga,,, tycker ni maten är för dyr? såg själv att hm 200 spänn för en varm rätt, men 23 kr för en pilsner. Vill ni att jag bokar ng billigare? säg till nu.

Av Kristina hall nilsson - 11 april 2010 22:22

Vad har hänt? Jag o jaxi har varit på klubben i onsdags o tittade en stund på Jenny o Imma. Dom hade mest genomgång, men det lilla vi såg verkade gå bra.

Vi passade på att träna en liten stund innan det var dax att plocka upp sonen på hanns innebandy träning.

Jenny o jag träffades i Torsdags utbytade lite tips, vi körde ett litet nybörjar sök med Imma hon tyckte det va jätte skoj, snabb som en vessla i skogen.

Tror det skulle vara bra för Imma att få ut allt spring i benen i mellan åt.


Underbart väder hela helgen,,, vi har skurat trädäcket, klippt buskar o sånt,,,,

så nu är det så fint hemma hos oss.

Åkte ut till Åstorp o kikade lite på skyddsträningen där med Håkan, Jonas, Erika.

ja,, jaxi fick oxå smaka på det lite :) jätte kul.

Men jag ska ju inte väcka den björnen som sover om jag inte ska pyssla med det.

just nu jobbar vi mot brukset, och det är ju inte samma som ipon.

ha det så bra så länge,,,,kramiz


Av Kristina hall nilsson - 5 april 2010 11:59

AAA så har man varit ledig i 3 dagar. I dag rullar det på igen. Jobbar 1 efm 2 fm och en natt denna veckan.

Vi har verkligen haft det mysigt. Strosat omkring i joggingbrallorna, sovit kollat på film, hunnit med lite nära o kära.

I lör körde vi sök, jaxi o jag det gick faktiskt bra, hon är otroligt taggad ut. får nog se till att fota o filma lite o lägga ut här :)

Inte ng lydnads träning. måste ta tag i det oxå!!! Men söket är roligare.

Hoppas ni alla har haft det gott, pussa era hundar från mig ooo njut den sista röda dagen,, sen blir det inte ledigt förrens till midsommar/sem, ja en o annan klämdag i mellan.

kramiz

hej

Av Kristina hall nilsson - 1 april 2010 13:07

   Ville bara önska er alla en glad o trevlig påsk. Själv är jag ledig fre lör sön.  

I kväll blir det födelsedagskalas hos svägerskan. på lördag skall vi hem till några goda vänner på mat. Där imellan ska jag städa undan grenar o en massa annat skit i trädgården, o givetvis BARA MÅSTE jag en runda till klubben med min stjärna  

Ha det gott  kram kristina hn  

Ovido - Quiz & Flashcards