Alla inlägg den 13 november 2008

Hej

Av Kristina hall nilsson - 13 november 2008 19:14

Hur har ni det? själv är det bra, men jag är för tillfället lite deppig!

Känner att man bara jobbar, städar, tvättar, lagar mat o går ut med dogsen!

O ingen är nöjd, pengarna är slut o barnen vill si o mannen vill o hundarna behöver det,,,,,,,

Fast dom gör mig för det mesta glad!! Önskar bara att jag hade mer pengar så jag slapp att jobba 100%  Får inte allt att gå ihop riktigt. 

Ja ja, efter några krokodiltårar,en långrunda o en cigg känns det lite bättre!!

Tog mig tid till att få in lite härliga bilder se nedan..

Ha det bäst, kram kristina

Av Kristina hall nilsson - 13 november 2008 19:05

 En härlig dag på stranden

 Titta vilken fin pinne jag har hittat!! Försök att ta den om ni kan

 Jag vill oxå ha den där pinnen


 Oj matte glömde rotera bilden!! Jag är i alla fall ny badad!

 O vad härligt!

Jaxi på ett år dagen!! Snygg jag är va?? 


Ovido - Quiz & Flashcards