Alla inlägg den 15 december 2008

Av Kristina hall nilsson - 15 december 2008 09:01

Hej o hå!

Nöjd,, i går sön träna jag o Jaxi. Vi tog en promenad till jordbodalen.

Jag stannade till vid ett öppet grönområde o körde lyd. Gick sådär! Jaxi var ganska okoncentrerad, ville hellre äta kanin tollar!!! så jag fick lägga på mycket charm för att vara rolig, intresant matte. Till slut gick det bättre.

Inkallningen gick oxå si o så. Hon kommer som ett kanon skott men hoppar gärna på mig, sätter sig snett,,, jag har mycket att jobba med, så nu får jag skärpa mig och lägga mer tid åt att träna. Självklart märker jag att Jaxi behöver egentid med mig så att hon kan koncentrera sig lättare.

Vi gick vidare, mot grönområdena på Sofieberg/Adolfsberg, där la jag ett litet kassler spår - gott,,, det gick ,, lite brottom får hålla imot,, men Jaxi älskar att spåra.. Ha en bra dag. Jag är ledig Mån- Tis,, så jag hinner träna mer,, bra va?

Kram Kristina

Ovido - Quiz & Flashcards