Direktlänk till inlägg 15 mars 2009

MH

Av Kristina hall nilsson - 15 mars 2009 19:06

Med pirr i magen o stor förväntan har vi nu äntligen gjort MH.

Det gick bra,, fast det fanns väl något som jag kände att jag tror Jaxi skulle kunna göra  "bättre" får man säga så??? ex  hämta gripa kaninen, den va hon inte intreserad av?????  förvånad!!! Avvaktande,, drog sig lite undan vid överrallen som for upp,, men hon nosade o brydde inte sig om den till slut,, så jag ska vara nöjd!

Vid passitivitet,, gjorde jag nog henne lite mer på,,

jag tittade på henne hela tiden??? så hon förvänta sig nog att ngt skulle hända,, man ser ju inte sig själv! men jag fick tipset av Anders jo jos husse efteråt hur jag kan göra det bättre en annan gång.


Det var första gången jag genomförde ett sådant med mina hundar. Men det är nog så att det är första gången jag seriöst vill komma ngn värt med min hund. Andra hundar jag haft har varit lite loja "lata" inte haft den arbetskapasiteten som Jaxi.


Det var riktigt kul att träffa alla som var där,, Håkan o Jessika dom är ju bara så där goa o omtänksamma om alla. Deras föräldrar som lagade god lunch till oss Eva som gjorde ett fantastiskt jobb där ute i MH banan!

Det fanns inte en enda hund som inte älskade henne.

O sen alla J- hundarna dom bara är så jä... snygga  trevliga hundar.

Många kramar till er Kristina


 
 
Rebecka & martin

Rebecka & martin

15 mars 2009 20:18

Hej. Jätte kul att det gick bra idag & att röntgen var bra Mvh

http://rebecka-martin.zoomin.se

 
Emelie

Emelie

16 mars 2009 08:33

Hejsan!
Kul att det gick bra. Jag önskar jag hade varit där och sett alla! Kan du inte lägga ut resultatet i bloggen ;o)
Ha det

http://puma.cybersite.se

 
Ting

Ting

16 mars 2009 09:39

Hej!
Jättegrattis till både leder och ett fint MH!
Tack för de fina orden om mina hopp o skutt ;)
Nu är det ju bara att träna på så ni kommer ut på tävlingsbanan! Vi ses på klubben, om inte annat (det är äntligen sommartid snart så vi kan spåra på vardagskvällar).
kram
Eva, Hero & Olli

http://web.telia.com/~u52042495

 
Ingen bild

Martina & Jaffa

17 mars 2009 09:52

Hej!

Det var kul att ses. En riktigt rolig dag. Hoppas att vi ses snart igen. Jag skulle behöva din mail adress så du kan få lite bilder av mig. Min adress är martina@etanet.se

Kram på dig Martina

 
Anders & Jo-Jo

Anders & Jo-Jo

17 mars 2009 13:25

Tack för i söndags! Det var kul att träffas igen. Jag håller med dig, vi har grymt fina hundar i hela kullen. Framförallt har de ett fantastiskt lynne och en hälsosam mentalitet. Stolta är vi!!! :)

http://andersdahl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina hall nilsson - 17 augusti 2010 22:38

så är man inne på sin 4 e vecka efter  semestern phu,,, Men ångan har man fått upp o det känns ju bra. Jag har i alla fall ett jobb att gå till som jag tycker om.   Jaxi o jag har faktiskt varit flitiga med att träna, Vi tränar nästan varje dag. På...

Av Kristina hall nilsson - 30 juli 2010 00:47

Vad har vi gjort? Semester härligt, både vi och hundarna har njutit! Lite för varmt för att jobba tycker jag att det har varit här nere i skåne. V har tagit vara på kvällarna, bara kissa bajsa rundor i värmen. Husse o matte har tagit siesta och på kv...

Av Kristina hall nilsson - 13 juli 2010 12:04

Vi njuter verkligen av vår semester. Att bara vara hemma o inte göra något- gött. Hundarna tycker det är för varmt, vatten slangen är nära till hands och det blir ett par duschar om dagen. Jaxi o jag tränade i tis, ja en vecka sedan i dag. Ja,,, ...

Av Kristina hall nilsson - 6 juli 2010 09:59

Semester,,, oj vad härligt! Har varit på Gotland- Visby en vecka. Måste säga att jag är helt kär i den lilla ön. Vi bodde innanför ringmurarna, små söta hus med doftande underbart vackra roser. Kullerstens gator som slingrar sig mellan husen. Masso...

hej

Av Kristina hall nilsson - 20 juni 2010 12:52

Gud va längesedan jag skrev här! Varför??? lite dåligt med besök här o sedan har man ju bytt ut skrivandet till facebook. Vad har hänt sedan sist? Förutom en massa jobb och renovering här hemma har jag och jaxi har tränat en del och är glada över a...

Ovido - Quiz & Flashcards