Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Kristina hall nilsson - 23 juli 2009 14:24

Hej!

Festval i stan, nybakat till frukost,, nu tror jag att jag börjat njuta av min sem,, varvat ner en smula.

I går joggade jag ner till gåsebäck med en väninna, hennes man och son tränade tajboxning nere i lokalen där. Väl framme fick jag instruktioner i tajboxning o fick slå på säckar o så. Hennes son Marcus 14 år gav mig en rond, hi hi helt slut efteråt, men det var faktiskt kul. Inte dum träning för tjejer/tanter hi hi.

I dag har jag för första gången cyklat med jaxi. Det gick bra. Tror att det kan vara skönt för henne, få ut lite energi, få sträcka ut ordentligt.

Bara lite fundersam om det kan skada att springa på asfalt?

På sön åker vi till Varberg, 11 km från centrum bara grusvägar o skog, tänkte ta med cykeln o cykla med henne där!

ha det så länge,,,,,, ses v 33 kram fam Nilsson

Mina älsklingar,,,,,,

Ovido - Quiz & Flashcards