Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Kristina hall nilsson - 20 augusti 2009 12:13

Känns som om jag och Jaxi har ftt ny insperation, det är så kul att träna!

Vi har kört lite lyd 10 min inget tjat,, körte 2 ställande, 2 läggande och 3 inkallningar, gick bra. Positionen vid inallandet är det som är störst problem nu. Ställandet är på god väg, mycket bättre!

 avslutat med uppletande. I dag gick det  så bra!

Jaxi hämtade in 3  saker, kom in med första, den tog jag, starta upp henne skicka ut henne igen, kom in, lämnade,, med viss protest den andra saken, startade upp henne skicka ut henne igen,, o hon fattade att där fanns ngt mer. Letade intensivt o fick napp, skit glad kom hon in o då bytade vi med hennes kamp trasa,, tyckte hon va jätte skoj! 

Har ju som sakt börjat jobba,, 4 dagen i dag. Ja det känns ju rättså okej att komma igång. I går va vi hemma hoss en arb kamrat som invigde sin ny byggda pool. jag tog ett glas vin,,,, jag som hade slutat hi hi

men jag röka inte en enda cigg. STOLT

ja ja nu ska jag snart i väg,, 1330-2145. ha det bäst så länge

kram

Ovido - Quiz & Flashcards