Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

skickat ungarna till skolan, o lugnet,,,

Av Kristina hall nilsson - 20 augusti 2008 08:02

Lugnet har åter införts i huset. Tonåringarna har börjat sina nya skolor

 (åk.7 samt första året på gymnasiet) Min egen tid är tillbaka.

Solen lyser o jag funderar på om jag ska krypa ner under lakanen i gen eller ta på mig tränings jackan och vandra ut med Jaxi o sasko. ps jag kröp ner under lakanen, steg uoo 11:00 Mysigt värre!!!

Varken jaxi sasko eller jag har känt för att träna i dag!

 
 
Filippa & Irra

Filippa & Irra

20 augusti 2008 14:41

Hejsan!

Kul att ni har skaffat en blogg!!!! :)
Nu blir jag o Irra uppdaterade o kan se vad ni pysslar med o hur mkt ni tränar.. ;)

Måste kännas skönt att få egentid igen o att barnen har börjat skolan.
Måste säga det igen: Ni har ett fantastiskt hus o du har en underbar familj! Tack för sovplatsen på kennellägret! :) Supergött att sova i en säng till skillnad från många andra den kvällen.... *hahaha* ;)

Jag ska kolla med Håkan/Jessica om kläderna så vi kan träffas.. Annars kan du gärna åka hit så plockar jag upp dig så kan vi åka till skogen o träna (O BUSA!!! //Irra) o sen slappa lite hemma hos oss! Snart bor vi ju i hus oxå!! *glad* Eller så kommer vi ner till er! :)

Många goa kramar// Filippa, Irra & Laban

http://denvilda.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Christel

20 augusti 2008 15:56

Kul att se att du har börjat blogga! Önskade Simon lycka till i morse till den "nya" skolstarten. Alltid spännande att börja på ny skola, hoppas att både han och Jaquline har haft det bra på deras "första" skoldag. Hälsningar från din inte så hundtokiga svägerska (förutom vissa utvalda, givetvis!!)Njut och ha det bra, så ses vi på fredag. Kram/Christel

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina hall nilsson - 17 augusti 2010 22:38

så är man inne på sin 4 e vecka efter  semestern phu,,, Men ångan har man fått upp o det känns ju bra. Jag har i alla fall ett jobb att gå till som jag tycker om.   Jaxi o jag har faktiskt varit flitiga med att träna, Vi tränar nästan varje dag. På...

Av Kristina hall nilsson - 30 juli 2010 00:47

Vad har vi gjort? Semester härligt, både vi och hundarna har njutit! Lite för varmt för att jobba tycker jag att det har varit här nere i skåne. V har tagit vara på kvällarna, bara kissa bajsa rundor i värmen. Husse o matte har tagit siesta och på kv...

Av Kristina hall nilsson - 13 juli 2010 12:04

Vi njuter verkligen av vår semester. Att bara vara hemma o inte göra något- gött. Hundarna tycker det är för varmt, vatten slangen är nära till hands och det blir ett par duschar om dagen. Jaxi o jag tränade i tis, ja en vecka sedan i dag. Ja,,, ...

Av Kristina hall nilsson - 6 juli 2010 09:59

Semester,,, oj vad härligt! Har varit på Gotland- Visby en vecka. Måste säga att jag är helt kär i den lilla ön. Vi bodde innanför ringmurarna, små söta hus med doftande underbart vackra roser. Kullerstens gator som slingrar sig mellan husen. Masso...

hej

Av Kristina hall nilsson - 20 juni 2010 12:52

Gud va längesedan jag skrev här! Varför??? lite dåligt med besök här o sedan har man ju bytt ut skrivandet till facebook. Vad har hänt sedan sist? Förutom en massa jobb och renovering här hemma har jag och jaxi har tränat en del och är glada över a...

Ovido - Quiz & Flashcards