Direktlänk till inlägg 21 november 2008

Filippa har satt mig i arbete "irras matte"

Av Kristina hall nilsson - 21 november 2008 23:47

Ja du,, du har utmanat mig att svara på hel del spännande frågor om mig själv.

HÄR KOMMER DET

10 Saker jag tycker om:

 mina barn

 min man

mina hundar

mina systrar

mina vänner

god mat

gott vin

att skratta

att göra någon glad

att resa

9 Drömmar:

att vara frisk hela livet

Att få leva länge

att min familj oxå får vara friska

att min familj oxå får leva länge

att vara lycklig hela livet

att ha gott om pengar

att åka jorden runt

att bo kvar i vårt hus som blir färdigt renoverat

att sasko o jaxi lever länge, friska

8 yrken jag inte tänker utföra:

lastbilchaför

slaktare

städerska

montoriskt arbete ex packa saker

kassörska

sopgumma

flygvardinna

endast kontors arbete

7 saker som får mig att må dåligt:

krig

mord

djurplågeri

Kvinnomisshandel

svält

orättvisor

falskhet/otrohet

6 saker jag vill äga:

ett fint hus (gör jag redan)

öppna ett spa/ngt för själen

pengar

ett körkort

en fin bil

ett hus i Europa

5 städer jag kan tänka mig att bo i:

Ängelholm

Kristianstad

Halmstad

Båstad

Göteborg

finns många vackra platser, bara man har jobb o vänner!!! skulle inte vara rädd för en utmaning!

4 saker som jag är nöjd med mig själv:

att jag är omtänksam/snäll/rättvis

att jag för det mesta är ganska glad

att jag har skaffat två underbara barn

att jag ser hyffsad ut

3 människor jag saknar i min vardag:

så klart en mor/far att luta sig på

vill att min syster katja ska flytta närmre

skulle vilja ha kvar min farmor/farfar o tant Helga

2 mardrömmar:

att min familj dör

att jag dör före dem

1 idol

min kloka vän i ur o skur Britt- Inger

Phu nu är klockan 00 50


Ha det bra så länge!!

Vad händer nu Filippa???



 
 
Filippa

Filippa

1 december 2008 17:38

Kul att du tog dig tid till utmaningen!!! :)
Tycker det är kul att läsa din blogg!

Jag har jobbat något kusligt mkt så det har inte blivit någon träning för min o Irras del... *trist*
Och inget bloggande knappt heller...

Vi får ses snart!! :)

Kramar från Irra & Filippa

http://denvilda.bloggargratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina hall nilsson - 17 augusti 2010 22:38

så är man inne på sin 4 e vecka efter  semestern phu,,, Men ångan har man fått upp o det känns ju bra. Jag har i alla fall ett jobb att gå till som jag tycker om.   Jaxi o jag har faktiskt varit flitiga med att träna, Vi tränar nästan varje dag. På...

Av Kristina hall nilsson - 30 juli 2010 00:47

Vad har vi gjort? Semester härligt, både vi och hundarna har njutit! Lite för varmt för att jobba tycker jag att det har varit här nere i skåne. V har tagit vara på kvällarna, bara kissa bajsa rundor i värmen. Husse o matte har tagit siesta och på kv...

Av Kristina hall nilsson - 13 juli 2010 12:04

Vi njuter verkligen av vår semester. Att bara vara hemma o inte göra något- gött. Hundarna tycker det är för varmt, vatten slangen är nära till hands och det blir ett par duschar om dagen. Jaxi o jag tränade i tis, ja en vecka sedan i dag. Ja,,, ...

Av Kristina hall nilsson - 6 juli 2010 09:59

Semester,,, oj vad härligt! Har varit på Gotland- Visby en vecka. Måste säga att jag är helt kär i den lilla ön. Vi bodde innanför ringmurarna, små söta hus med doftande underbart vackra roser. Kullerstens gator som slingrar sig mellan husen. Masso...

hej

Av Kristina hall nilsson - 20 juni 2010 12:52

Gud va längesedan jag skrev här! Varför??? lite dåligt med besök här o sedan har man ju bytt ut skrivandet till facebook. Vad har hänt sedan sist? Förutom en massa jobb och renovering här hemma har jag och jaxi har tränat en del och är glada över a...

Ovido - Quiz & Flashcards