Direktlänk till inlägg 10 juli 2009

Rubrik saknas

Av Kristina hall nilsson - 10 juli 2009 10:47

Hej

 Här är allt bra. Gör inget speciellt, bara väntar på sem. Dagarna räknas nu.

påtar lite i trädgården, tränar en stund varje dag med Jaxi.

I helgen har jag 2 nätter framför mig.

Har fått kontakt med Jan Gyllensten han har några föreläsninga till hösten som kan passa oss i oktober:

   Din hunds beteenden och mentalitet

   Uppfostran, inlärning & grundlydnad

    Problem med hund eller problemhund 

 kostnad 230 kr p g går man på fler än en, 190 kr p g

Fler intreserade? vi skulle kunna samåka. hör av er på min mail kinna6967@yahoo.se ha det så länge





 
 
Jonna

Jonna

13 juli 2009 20:37

Hej Kristina!

Det lilla jag hann se av din träning innan jag åkte ikväll såg jättebra ut, och Jaxi verkar vara i kanonform =) Jag ska försöka vara på klubben rätt mkt framöver, så då träffas vi säkert innan lägret. Kan vi kanske till och med köra en platsliggning eller två =)

Kram Jonna & Hollie

http://jonnaberg.blogspot.com

 
Ingen bild

j

14 juli 2009 10:10

Tack!!! man ser inte sig själv
Jag vet vad vi har att fila på, o ibland är man lite kritisk, så det är kul att höra att det ser bra ut. Trevligt att ser er. Klart att vi kör lite plats läggning.
Kanske vi tom kan träna lite i hop, snart är vår kurs slut o jag kommer att vara på klubben minst en dag i v o köra lyd.
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina hall nilsson - 17 augusti 2010 22:38

så är man inne på sin 4 e vecka efter  semestern phu,,, Men ångan har man fått upp o det känns ju bra. Jag har i alla fall ett jobb att gå till som jag tycker om.   Jaxi o jag har faktiskt varit flitiga med att träna, Vi tränar nästan varje dag. På...

Av Kristina hall nilsson - 30 juli 2010 00:47

Vad har vi gjort? Semester härligt, både vi och hundarna har njutit! Lite för varmt för att jobba tycker jag att det har varit här nere i skåne. V har tagit vara på kvällarna, bara kissa bajsa rundor i värmen. Husse o matte har tagit siesta och på kv...

Av Kristina hall nilsson - 13 juli 2010 12:04

Vi njuter verkligen av vår semester. Att bara vara hemma o inte göra något- gött. Hundarna tycker det är för varmt, vatten slangen är nära till hands och det blir ett par duschar om dagen. Jaxi o jag tränade i tis, ja en vecka sedan i dag. Ja,,, ...

Av Kristina hall nilsson - 6 juli 2010 09:59

Semester,,, oj vad härligt! Har varit på Gotland- Visby en vecka. Måste säga att jag är helt kär i den lilla ön. Vi bodde innanför ringmurarna, små söta hus med doftande underbart vackra roser. Kullerstens gator som slingrar sig mellan husen. Masso...

hej

Av Kristina hall nilsson - 20 juni 2010 12:52

Gud va längesedan jag skrev här! Varför??? lite dåligt med besök här o sedan har man ju bytt ut skrivandet till facebook. Vad har hänt sedan sist? Förutom en massa jobb och renovering här hemma har jag och jaxi har tränat en del och är glada över a...

Ovido - Quiz & Flashcards