Alla inlägg under juli 2009

Av Kristina hall nilsson - 3 juli 2009 10:08

OO jag längtar till min sem v 30-33. Försöker njuta av alla fina dagar, inte så dumt att veta att man dessutom har 4 härliga veckor att bara vara.

Vi skall till Varberg v 31, hyrt en gård så att hundarna kan följa med,, långt till grannar o 11 km till centrum. En badsjö på 2.5 km avstånd finns oxå.

Skönt med lite spice.

Tränar lie klicker med Jaxi. kul,, hon börjar fatta.

ska köra lit lyd i dag. ställandet, inkall positionen hoppet i dag.

Mitt stora problem är att Jaxi drar i väg i mellan åt efter kaniner,, jag blir galen. I går fick hon en rejal uppsträckning,, jag ja va så jävla förbannad på henne,, hon VET att hon inte får o hon passar verkligen på när jag släpper på kollen ng sek.

Så nu måste detta vara nog. vad ska jag göra? är det lina o bannor som gäller? skulle vara bra  om ng kan gå med mig som är hund kunnig, har ng tid??? kom med förslag kinna6967@yahoo.se

EMELIE KOM HIT,,,,,,,

Kram kristina


Ovido - Quiz & Flashcards