Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

Träningen,,

Av Kristina hall nilsson - 31 augusti 2009 22:26

Så var det brukshundsklubben i dag, lite seg i huvudet efter helgen 40 års kalas. Träningen gick jätte bra,, lite tannagnissel med apport bocken bara,

ville gärna tugga, o när vi bytte till bollen, blev det kamp mellan bollen o mig! Jaxi ville inte släppa,, men det ville jag eftersom att jag ville träna apportbocken fler gånger,,, ska inte byta m boll fler g tror jag,, för den är så kul.


Vi hade en snabb genomgång av dom 10 tävlings momenten vi ska kunna.

Nästa Mån är det avslutnings tävling för oss i gruppen täv, lyd 1.

Ska bli kul,, så får vi se hur det går!

Min kära instruktör lånade ut plats åt Jaxi i sin svarta opel så där fick hon sitta undertiden! MEN,,,,,,, VAD GJORDE JAG????? En lite förvånad, lagom upprörd hundägare hittade en annan hund i sin bil,,, JAG var så duktig som satte JAXI I FEL BIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag dör,,, vad pinsamt.

ha ha ha ha Varför händer sånt pinsamt BARA mig känns det som

ps vill tillägga att det fanns 2 svarta opel,, så helt cocco är jag inte,,,, tror jag,,

kram kristina

 
 
Jessica

Jessica

1 september 2009 09:59

Ha,ha du är för rolig.... ja pinsamt att ta fel bil, jag gjorde det för ett tag sedan på Maxi, tog fel kunvagn mitt i allt och en stackare gick och letade efter sin vagn Oooops, inte lätt alltid!!! Men vad gör det om 100 år?
Kul att träningen går bra!
Kram

http://www.sniffers.se

 
Ingen bild

Eva

1 september 2009 22:41

Jo, jag misstänkte direkt att det var Jaxi ;) Tilläggas ska att jag sa till Johanna att jag parkerat bredvid hennes bil - som tydligen var Anna-Carins - så jag tog också fel ;) Det är ju alltid kul att kunna glädja en medmänniska eller hur!
Synd ni började inne, jag var ju tvungen att sticka hem till barnen
kramisar

 
Ingen bild

Filippa & Irra

3 september 2009 19:55

Satte du Jaxi i fel bil!!!! *ASGARV, ASGARV, ASGARV*
Du förgyller min dag!!!
Jag tror nog bestämt att jag får flytta ner till Helsingborg så jag får ha lite roligt! :)

Kramar

 
Anki

Anki

26 september 2009 00:34

Hahahaha.....Tack för ett underbart skratt....
Håller med Filippa, får nog flytta till Helsingborg för att ha lite skoj.....

Kramar från Anki. (Från FB)

http://www.ankifl.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina hall nilsson - 17 augusti 2010 22:38

så är man inne på sin 4 e vecka efter  semestern phu,,, Men ångan har man fått upp o det känns ju bra. Jag har i alla fall ett jobb att gå till som jag tycker om.   Jaxi o jag har faktiskt varit flitiga med att träna, Vi tränar nästan varje dag. På...

Av Kristina hall nilsson - 30 juli 2010 00:47

Vad har vi gjort? Semester härligt, både vi och hundarna har njutit! Lite för varmt för att jobba tycker jag att det har varit här nere i skåne. V har tagit vara på kvällarna, bara kissa bajsa rundor i värmen. Husse o matte har tagit siesta och på kv...

Av Kristina hall nilsson - 13 juli 2010 12:04

Vi njuter verkligen av vår semester. Att bara vara hemma o inte göra något- gött. Hundarna tycker det är för varmt, vatten slangen är nära till hands och det blir ett par duschar om dagen. Jaxi o jag tränade i tis, ja en vecka sedan i dag. Ja,,, ...

Av Kristina hall nilsson - 6 juli 2010 09:59

Semester,,, oj vad härligt! Har varit på Gotland- Visby en vecka. Måste säga att jag är helt kär i den lilla ön. Vi bodde innanför ringmurarna, små söta hus med doftande underbart vackra roser. Kullerstens gator som slingrar sig mellan husen. Masso...

hej

Av Kristina hall nilsson - 20 juni 2010 12:52

Gud va längesedan jag skrev här! Varför??? lite dåligt med besök här o sedan har man ju bytt ut skrivandet till facebook. Vad har hänt sedan sist? Förutom en massa jobb och renovering här hemma har jag och jaxi har tränat en del och är glada över a...

Ovido - Quiz & Flashcards