Alla inlägg under augusti 2009

Av Kristina hall nilsson - 5 augusti 2009 19:28

Långrunda med hundarna, genom dalen, en kopp kaffe hos en vän, allt va bra,, ända tills mina 2  kära hundar får syn på en kanin. Den ena hettsade den andre och det var omöjigt att stoppa, innan jag hunnit blinka slet sig båda rusade i VÄG ja JÄ,, skit in i en trädgård,,,,, ut till en annan där huslarmet gick,, GISSA om det blev publik i hela kvarteret!!!

Där stog jag med dessa J,,, hundar

PINSAMT att jag inte kunde snabbt nog kontrolera detta! O jaxi som gjort framsteg att inte jaga,,, trodde jag 

Fy vad jag skäms,,, nu måste jag utmana ödet igen o visa dem vem som bestämer,,, Hoppas att jag lyckas,, men två är väldigt starka tillsammans

phu,,,

kram kristina

Av Kristina hall nilsson - 3 augusti 2009 23:48

Har varit på brukshundsklubben i dag. Gick bra!  jaxi är så duktig,,, bara fila lite här o där så är jag nöjd. TÅLAMOD

Jaxi har börjat LÖPA,,, inte längesedan tycker jag. Lagom till kennellägret!

Bara att gilla läget, får hålla oss lite på kanten så vi inte förstör för hanhundarna " IM SORRY"

Har patat med Håkan och det va okey.

Här kommer lite bilder från sem kramizar på er,, ses ju snart!








Av Kristina hall nilsson - 1 augusti 2009 21:43

Hemma igen,, sonen har nästan redan tjatat ihjäl oss om att sova m kompisar, helst lana,,, då dom sitter uppe hela natten och spelar data!

ibland undrar man om dom igentligen förstår att vi vuxna behöver lugn o ro speciellt på SIN semester. Tonårinar!! trodde inte att det skulle vara så intensivt att vara tonårs mossa, Dottern o pojkvännen ockoperar soffan o tömmer skafferiet, har man det tråkigt så kan man ju äta.

Ja ja Imorgon blir det stor handla, pilla lite i trädgården o kl 1830

är det dax för brukshundsklubben. KUL.

kram kristina

Ovido - Quiz & Flashcards