Alla inlägg den 14 december 2009

Av Kristina hall nilsson - 14 december 2009 11:44

Hej

Lite synd om mig,, feber o led ont! Botar mig med choklad o kaffe.

Tur att jag hann att tävla innan detta bröt ut.

Är i full gång med att planera lille jul här o nyår, vi brukar slå våra påsar i hop med grannar, lätt för ungdomarna att gå hem, ingen taxi. det blir ju alltid sent o det är lagam med snubbel avstånd hem.

Kallt är det ute,, tror faktiskt att jag skymta lite snöflingor! Härligt,, kanske man skulle känna lite julstämning om det skulle bli vitt på marken.

Hoppas jag kommer på benen snabbt, är långt ifrån klar med julklapparna.

tannagnissel,,, allt är såå dyrt,, ialla fall det barnen önskar sig. tur man bara har två,, hade inte haft råd med flera. Sedan blir sonen 15 o det brukar inte bli så billigt det i heller, han önskar en moppe. Ska lämna in min svarta för uppfrächning, däckbyte så kan han få den. ja det kostar säker ett par tusen!!

Ovido - Quiz & Flashcards