Alla inlägg den 16 december 2009

Av Kristina hall nilsson - 16 december 2009 10:30

Det snöar,, o så mysigt, tänk om vi kunde för en gångsskull få en vit jul!

Skulle vara kul för våra ungar, och jag kanske skulle få göra en Igloo,och en ljuslykta kanske,,, man blir nog aldrig vuxen hi hi

Jaxi o Sasko älskar snöflingorna, det är som att släppa kor på grönbete, dom hoppar o far rundor, härligt. Vi har inte tränat på hela 4 dar,,,, har sagt att vi ska vila, Gud vad det kliar i fingrarna,,, jag vill,,,, trodde att jag skulle tycka det var skönt med ett uppehåll,,,, hm,,, Jaxi gillar kanske det. Får tänka på henne. Vi har ju tränat mycket hela vår- höst. Så jag får hålla mig ett tag till.

Just nu har jag en murare hos mig,, han lagar väggen som vi satt in uterumsdörren i, sedan ska han hjälpa oss att puttsa väggen i källaren. Peter hade så klart missa matrial som behövdes så jag o Janof har redan varit på bygg max o handlat! En förvirrad blondin o en murare som jag knappt känner,, ja ja jag betala o janof handla! Han är duktig,, så behöver ni hjälp säg till.

Känner mig lite bättre, lite matt men ok efter förkylningen!

Ha det så länge kramiz 

Ovido - Quiz & Flashcards