Alla inlägg den 27 april 2009

Av Kristina hall nilsson - 27 april 2009 22:55

Träningen gick bra, fast Jaxi  tyckte det var lite drygt, vi gick igenom alla moment hur o vad vi ska kunna när kursen är slut. så vi lyssnade i 1 tim innan vi kom i gång o jobba med våra hundar. Men det är väldigt viktigt att kunna, o visst behöver jaxi träna på att vara passiv.

Jag kunde rastat henne lite bättre innan,, så lite mitt fel att hon var lite otålig,, sedan hade jag ssåå goda korvar i fickan,, så gissa om jaxi var sugen.

Lagom till jag kom hem började det att regna,, o jag har väntat på att så gräs på alla tomma plättar i gräs mattan,, som hundarna har grävt och jag fyllt med ny jord. Hoppas ingen granne har sett att jag sått gräs kl 22.00 en mån ha ha.

Men jag har aldrig varit som alla andra,, så varför ändra vanor vid 40??

man ska gå på lusten o orken.

o just i kväll fick jag lust att så lite gräs.

Ha det bäst kramar kristina

Ovido - Quiz & Flashcards