Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Kristina hall nilsson - 18 maj 2009 22:27

Träningen gick bra. Jag la i från mig boll-trasa samt godis . Belönade med lek o godis i pausen. Det gick mycket bättre. En mindre stressad Jaxi.

Så jag kommer att fortsätta så. Vi tränade frittfölj, två o två där vi kollade o rättade varann. Kul! vi tränade apport bocken, Jaxi tuggar lite,,, men träna träna! Vi tränade hopp över hinder. Blir lite taggad av det,, vill gärna bita mig i jackan. I bland kommer det lite annat i mellan AJ AJ,,,

Detta hoppas jag att jag får bukt med. Hon är så j.... envis,,,, fast hon får en rejäl hurring i mellan åt!

Men hoppet gick bättre än sist så det går framåt.


hej

Av Kristina hall nilsson - 18 maj 2009 09:12

Efter en helg  med natttjänst är jag lagom mör. har inte gjort annat än sovit på dagen o jobbat på natten.

Man blir lite seg om man säger så! I kväll ska vi till b- klubben o träna o det behövs. särskillt efter en helg utan långpromeneder o så. Peter har haft feber. Fast vi har stor trädgård vill inte Jaxi vara ute om inte matte eller husse e det!! en aning cocco om man säger så. Gnäller o ylar vid dörren???

Tis och Ons ska jag åka i väg med jobbet. 2 konferans dagar, den ena ska ske på hallandsväderö, hoppas på fint väder.

ha det så länge,, kramar

en gamal bild,, brist på annat,, ska fota lite nya, roliga bilder.

Ovido - Quiz & Flashcards