Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Kristina hall nilsson - 29 maj 2009 07:57

Ännu en orörd dag! ska bara rota lite i trädgården, kanske åka o köpa ngn växt, alla mina krukor gapar tomma. Det ska ju bli varmt o skönt framåt dagen.

 I helgen jobbar jag natt, går på 21.15 i kväll. Lite tungt, men i morgon känns det bättre när jag vet att jag bara har en natt kvar.

Annars mår mina små älsklingar bra, vi har tränat lite på stå, mm börjar kanske att fatta detta, Längtar till att börja tävla,, men allt ska sitta perfekt först, o efter lyd 1 känns det som att många portar öppnas.

Det lutar åt bruks för oss,, spår, sök, vill gärna gå räddning med jaxi.

På vårt kennelläger i ljungskile v 33 vill jag gärna prova på skydd oxå. Tror att jaxi skulle vara jävligt het på detta.

Har även tränat lite lyd med Sasko, pensionären,, för det har han tagit ut i förskott, undrade om jag var riktigt klok, han tycker ju det är skönt att slippa bli runt dragen på appelplan nu när jaxi  "lillsyrran" har kommit till oss!

OOO vad han drog på allt. ÅÅ så tradigt, låt mig bara få gå o kissa på blommorna.

Men matte har ju andra planer " LER"

Ha det bäst, trevlig helg kram kristina

Ovido - Quiz & Flashcards