Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Kristina hall nilsson - 26 januari 2010 23:18

Fy vad kallt det är, hua jag fryser, känner inte för att göra ng speciellt alls!

Är glad åt att vårt blivade badrum nu är kaklat o klinkat, bara en liten hall kvar samt städning rördragning o el kvar  sedan då ska det njutas, o jag kommer ha mer tid åt mina hundar.

Ska låta jaxi löpa klart i lugn o ro sedan kör vi på.

undrar hur jag ska träna hennes uthållighet, blir så het när vi jobbar lite mycket gnäll. Vill ha en samlad koncentrerad hund.

Tycks aldrig bli trött, man kan gå hur långt som helst m henne,,, OM jag bara sluppit jobba 100,, så man kunne göra annat kul typ träna m hundarna  

man ska ju dela de få l ediga timmarna man har på barn, städ -tvätt matlagning mm

 o det roligaste är hundträningen  ju!

kramiz


Ovido - Quiz & Flashcards