Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Kristina hall nilsson - 6 februari 2010 14:26

Vi tränade sök/ påviset i går o det gick riktigt bra! Mer positiv framåt, tar mer kontakt,, 

Själv fick jag gömma mig i en vält soptunna till de hundar som kommit längre.

Man gömmer sig o skickar ut hunden att hitta figuranten.

Kan säga att det var trångt o mörkt o kallt " fniss kan det bli sämre" men vad gör man inte för att träna sina hundar att lära sig förmågan att finna försvunna människor i skog/mark??  

Skit häfftigt  


Jag har jobbat natt, har en till. I natt fick vi 3 bebisar.

Nästa helg är jag ledig. O då har vi lovat barnen att göra något kul. skulle kunna tänka mig bubbel bad, bastu , en 1/2 tim i solarium resturage o kanske en bio på det.

Lite ansikts mask, färga bryn o fransar så är man en fräch 40 åring efter det   

Nu ska jag äta lite thaj, sedan är det sängen som gäller någon timme så att jag orkar ta hand om bebisarna i natt.

kramiz

Ovido - Quiz & Flashcards