Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Kristina hall nilsson - 8 februari 2010 19:25

Jag längtar efter lite varmare klimat,,, Ja tror att mina vår känslor börjar svalla.

Sitter med sling hättan, ska dölja mina tråkiga grå med ljusa frächa slingor!!

Färgar oxå frasarna o brynen mörka,,,,

Bara lite färg på kinderna som saknas.

hmmm

Föresten,, ni vill väl höra lite hund snack,,, Gick av natten i går, hemma i sängen lite tidigare, smet från jobb redan 06.00 inga patienter!!! Så jag fick gå.

sov ett par tim 12.00 va det sök kurs. jag gick upp o i väg.

Det gick så bra,, jätte kul.

Förutom att jag glömde kopplet, tog på fel skor   kallt som fan,,,

men man är ju MER  förvirrad när man sovit för lite. Jag är glad att jag inte glömde Jaxi iallafall  


I dag har vi varit i olympia skogen och kört uppletande. Jag hade båda hundarna med mig. band upp dem vid ett träd o gick ut o la ca 50 m. o jäklar vad Jaxi blev taggad. Skrek o gapa så att vi fick publik. Hon ville ju efter mig när jag la ut.

Kanske ingen bra ide att binda upp vid ett träd???? Sasko brydde sig inte, la ut 3 saker till Jaxi och bara 1 till Sasko. han är inte föremåls intreserad så han brukar bara hämta o släppa saken efter ett par m för att sedan göra annat tycker han!

Men det gick bra. Jaxi fixade det gallant kom in snyggt o lämnade ifrån sig sakerna  och Sasko oxå   Min gammle har gått i pension. 

Jobbar nu tis ons tor, sedan är jag ledig i 5 dar!!!!

kram kristina

Ovido - Quiz & Flashcards