Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Kristina hall nilsson - 18 mars 2010 14:40

Härligt,, i hbg är det 13+ grader inte många snöhögar kvar   o jag har fått vårkänslor trots en näsa som rinner hela tiden, fräser o fräser undrar hur kroppen kan tillverka så mycket snor. Man kan fråga sig vad snor är??

någon som vet,,, fniss intresant ämne va?

Jag har varit på min 1 tim runda, badat hundarna, borstat klippt klor städat verandan. Nu färgar jag bryn o ögonfransar sedan en dusch på det o lite vila,,, ska jobba i natt,,,

O jaxi har fått upp sitt jakt intresse kan man säga..... härom kvällen drog hon i väg efter en katt  i sön drog hon i väg efter en kanin trodde hon,,, då brottade jag ner henne höll fast o morra på henne. MMM hon visade lite temprament försökte nypa mig när jag höll fast henne. Gör man bara en gång med mig.....GRRR

I dag försökte hon igen men med lina  så jag fick snabbt tag i henne, ny brottnings match. sedan blev det plats läggning på platsen hon ville sticka på!!!

mmm hur fasen ska jag få bukt med denna LYDIGA hund????

TIPS,,,

kramiz


Ovido - Quiz & Flashcards