Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Kristina hall nilsson - 28 mars 2010 05:27

Hej,,, jobbar natt. Min 2 a snart dax att gå hem. skönt.

Denna veckan har jag jobbat 6 av 7 dagar :( skönt att dom strax är gjorda nu:) Har dock hunnit gå på stan o köpt en ny blus,, skor o jackor till barnen,, o gud finns massor med roliga kläder nu! Det ska vara ljusa pastell, romantiskt i vår och sommar.   Bekväma leggings o långa tunikor/eller klänningar till det!

O jeans jackan är tillbaka :) jag älskar ju jeans,, enkla kläder.... större plånbok tack!!!! ja ja


Så mycket träning med min älskling,, nej. lite vardags lyd i promenaden.

får vi ta igen nästa vecka.

Har anmält mig till 2 tävlingar i lyd 1,,, så vi får vår LP 1  hoppas att en av dem blir 1 a placering så jag kan släppa 1 an o gå vidare. "har ju redan 2 första placeringar" 

Kanske jag kan lura ut peter i morgon "i dag" o köra lite sök, då hade jag varit nöjd o glad :) hm vad ska jag muta han med???  

Ja så är det snart Påsk,,, hoppas vi får det så där soligt o gossigt   jag är nämligen ledig fre-lör sön.

kramiz


Ovido - Quiz & Flashcards