Alla inlägg under augusti 2008

Av Kristina hall nilsson - 20 augusti 2008 08:20

En bild på världsmästaren i köttbullar, min älsklings Sasko

Av Kristina hall nilsson - 20 augusti 2008 08:02

Lugnet har åter införts i huset. Tonåringarna har börjat sina nya skolor

 (åk.7 samt första året på gymnasiet) Min egen tid är tillbaka.

Solen lyser o jag funderar på om jag ska krypa ner under lakanen i gen eller ta på mig tränings jackan och vandra ut med Jaxi o sasko. ps jag kröp ner under lakanen, steg uoo 11:00 Mysigt värre!!!

Varken jaxi sasko eller jag har känt för att träna i dag!

Av Kristina hall nilsson - 19 augusti 2008 22:48

Efter en ledig dag, lång sov morgon, pyssel i huset o träning på bruksklubben fick jag äntligen energi att skaffa en hemsida åt mig jaxi o sasko.

Den är dock under uppbyggnad, o det lär att ta tid för jag är inte så bra på det där med datorer, men detta ska bli kul hoppas på många besökare!

gärna hundtokiga sådana ! Bilden nedan: Jaxi är på G: på kennellägret.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards