Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Kristina hall nilsson - 14 oktober 2008 20:42

Ja,, nu har jag inte bloggat på ett par dar! Har jobbat lör-sön-mån natt, phu. Igår efm kom min syster till mig, skall bo hos oss ett par dagar.

Har insett att man ska inte knälla om små saker, utan vara väldigt tacksam o glad åt det lilla!

Idag har vi varit i bruces, Jaxi har tyvärr blivit väldigt duktig på att ta upp spår eft rådjur kaniner o dyligt. Hon har aldrig förr varit borta så länge

(5 min) Jag rusade in i skogen tillslut fick jag tag i henne, vände upp o ner på henne, sedan va hon from som ett lamm "fick dåligt sammvete" hon vågade knappt lämna min sida. Ja så är det, hoppas att det är lättare att stoppa henne nästa gång hon försöker sticka!

Imorgon ska jag lägga ett lugnt o harmoniskt litet spår, o en liten ruta!!

 mmm gott.

Hoppas ni alla har det bra, att det går bra med träningen osv. Själv ska jag koncentrera mig på miljöträning, lugna harmoniska FOT spår, ha ha!!!  

Kramar kristina Ps Peter instämmer.

Ovido - Quiz & Flashcards