Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Kristina hall nilsson - 30 oktober 2008 12:49

Hej!!

Jag har gett upp fejandet med golvmoppen och köpt tikskydd åt jaxi.

Min förra tik ( 20 år sedan) blödde inte så mycket som jaxi.

Annars tar vi det ganska lugnt just nu.  Vardagliga promenader o små jogging runder! Peter har oxå börjat jogga, gått ner 6 kg på 4 veckor och jag har gått ner 8 kg på ett år orättvist.

Har oxå hunnit målat en sjögräsgrön fondvägg i vårt sovrum, o en mörkgrå fondvägg på Simons rum. Det blev skitsnyggt! O då behövde jag mattor på IKEA sedan skulle jag behöva byta gardiner,, osv Peter har gömt visa kortet för jag har redan tyvärr hunnit sätta sprätt på för mycket pengar.

Knäckebröd och soppa resten av månaden!!! 

ha det bäst många kramar till er alla  kristina

Ovido - Quiz & Flashcards