Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Kristina hall nilsson - 23 oktober 2008 17:14

Visst är dom fina Jaquline o Simon!!

skål, hjärtat!!


Av Kristina hall nilsson - 23 oktober 2008 16:26

Jaxi har börjat löpa,, andra gången! Så nu förstår jag varför hon varit lite MER av allting de senaste veckorna.

Vi har blod över allt (nedan våningen, över har vi stängt av) mattorna är bort plockade, moppen åker fram ett par g dag, så golven har aldrig varit så rena ha ha ha. Bättre blev det inte när jag i fm skulle vara duktig o klippa klorna på hundarna, jag mitt nöt klipper jaxi i pulpan rejält o det droppa blod, fick knappt stopp på det så jag fick ringa uppfödarakuten"Håkan"

o få tips hur jag skulle få stopp! Potatis mjöl va receptet,,,, hade jag inget men det gick bra med vetemjöl oxå.

Hoppas ni alla har det bra, kul att ni besöker min sida.

                   kram kristina!!                                        
   
                          


Ovido - Quiz & Flashcards