Alla inlägg den 17 november 2009

Av Kristina hall nilsson - 17 november 2009 09:04

Blää Vilket väder. Det regnar, det är mörkt o disigt ute. Läckan på taket är Fortfarande inte lagad! Hantverkaren skulle komma i Fredags,, kom inte,, måndags kom inte, dök upp i dag,,, men försvann igen????

Blir lite deppig,,, ska vi aldrig bli klara med detta huset?? är det inte det ena så är det det andra!

Hade man visst hur det är med gamla hus,, ja då hade det inte blivit ett sådant.


Träningen då?? ja,,, gick ju så bra i lör,,, så föll vi på sön. så nu vet jag inte vart motivationen tog vägen?

har tränat som in i hoppsan o det kändes bra,, sedan visar det sig att vi har tränat för lite!!

Kanske har jag för bråttom med att tävla? I tankarna är jag redan längre fram. Men det känns som att jag får backa

till massor av mer miljöträning!

så jag tror att vi vilar från träning denna veckan, bara promenader o lek o bus. En promenad på stan,

lite sök träning det är ju bara laibans!!! Så ska jag förhoppningsvis få lite mer motivation.

Vi har anmält oss till höganäs lyd täv 1 i mitten på dec, frågan är om vi ska sattsa på 1 a placering eller vänta till våren, vill ju ha LP 1, hur hade ni gjort? hade ni brytt er om LP 1??? eller gått vidare till 2 an, får jag ju är ju uppflyttad!

köra på mot apelen sök lyd? Tips???  kram kristina

Ovido - Quiz & Flashcards