Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Kristina hall nilsson - 7 oktober 2009 11:31

   Jag,,,, nöjd o glad 40 åring!!

Av Kristina hall nilsson - 7 oktober 2009 10:24

Har inte bloggat på ett par dar! Lusten o orken blir lite si o så när man jobbar nattRynkar på näsan

Vad händer här då?

Förutom regelbundna brottningsmacher  med mina älskade tonåringar, tjat om läxor ja till och med gå o duscha

så är det bra!

Jag har tränat ganska mycket inför tävlingen på sön. hoppas det ska gå bra. I går var vi på schäferhundsklubben i Åstorp. Vi fick jätte bra tips, tror att jag fick in mina vänstersvängar. Har gått fel med mina ben!! så med rätt position med mina ben i svängarna blir det lättare för jaxi att förstå vad jag menarSkrattande

Inkallningarna ska jag jobba på. jaxi hoppar ju på mig, har fått tips hur jag ska jobba med detta.

tyvärr hinner det nog inte sitta tills på sön,, men kanske till nästa tävling!

Jobbar nu 2 dagar,, sedan är jag L fre lör sön. då ska jag passa på att bara vara med min familj. Ladda batterierna till på sön.

ha det bäst kram från oss

Ovido - Quiz & Flashcards