Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Kristina hall nilsson - 26 oktober 2009 13:10

Jag undrar hur det kommer sig att det finns så många knäppa människor? Vad är knäppt? o vem är knäpp?

Jag råkar ofta ut för människor som kör över varanndra, i mitt fall känns det som att det i bland står kör över mig i pannan. På jobb har man minst rätt att tycka eller önska något eftersom att man kom in sist!

Hela tiden ska man ta hänsyn, lägga locket på för att det inte ska bli otrevligheter och skulle man mot förmodan gå i mot och  stå på sig, snackas det bakom ryggen. Varför har kvinnor svårt för att sammarbeta?

Nu är det ju så att jag inte är sådan att jag låter saker o ting gå för långt. Jag försöker att stå för det jag tycker.

Snackar inte bakom ryggen på människor om jag inte står för det och kan ta det öga för öga.


Sedan förvånar det mig att man kan kasta ur sig kommetarer hur om helst utan att tänka på att det kan såra någon annan. Detta finns överallt runt omkring oss,i bland bekanta, ja släkt o vänner oxå!

Nä skärpning. Nu tänker inte jag vara med o acceptera skit längre.

mitt måtto: BEHANDLA ANDRA SÅ SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD.

Tur jag har mina hundar o min fam så klart.

I kväll är det träning 18:00 och det ska bli jätte kul.

kram kristina

Ovido - Quiz & Flashcards