Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Kristina hall nilsson - 9 oktober 2009 16:04

Härlig väder,, det är ca 15 grader och jag har gått en långrunda med hundarna o pysslat lite i trädgården.

Åter igen hade jaxi och jag en brottningsmatch, en kanin kom i vår väg o hon blev taggad,, jag hade långlina på vevade in henne,, NEJ hjälpte inte la henne på rygg, nöpp henne i örat,,stackars hund! för att bryta hennes beteende/uppmarksamhet. en man stod o tittade på mig,,, väntade mig nästan en tillsägelse. För ovetande folk ser det nog hemskt ut. Det hjälpte i allafall. vi körde linförighet på platsen.   

Vi har kommit med i en sök kurs, jätte kul, fanns bara få platser o jag och jaxi blev utvalda av vår lyd 1 instruktör

som förmedlade kontakten. Jätte kul,, bara veteraner med inriktning tävling.Glad

på sön smäller det,, lyd 1 tävling,,,,,

hoppas det ska gå bra

kram kristina  


Ovido - Quiz & Flashcards