Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Kristina hall nilsson - 23 oktober 2009 12:01

Vad har vi för oss? Träningen i mån gick bra! inriktar mig att få ordning på ingångarna.

Platsläggningen oxå hon har börjat gnälla lite,,,, fa,,,, vill jag INTE.

har bara varit på klubben i mån. utv samtal i går m sonen. ska jobba natt i helgen. .

Sasko va lite hängig i går kräkts 2 stora pladdor på natten o ett par g under dan. Bättre i dag. Nog dax att avmaska.

ska försöka få lite fint här hemma, började puttsa fönster i går ovanvåningen kvar + i maskin tvätt

så bara att hugga i. skönt när det är gjort. man måste ta sig i kragen, tycker det är viktigt att ha fint omkring mig.

Mitt hem är min borg, där ska man trivas o njuta, o alla ska känna sig välkomna!

kramar kristinaKyss


Ovido - Quiz & Flashcards