Alla inlägg den 27 oktober 2009

hej

Av Kristina hall nilsson - 27 oktober 2009 23:33

Sov länge,, 9.30 skönt! tog en runda med Hundarna innan frukost. Stannade till på en gräs matta o körde lite linförighet, ligg, stå inkall plattsläggning 2 min.

Jobbigt tyckte jaxi, fick jobba på uppmärksamheten, brukar nog finnas gott om kaniner med tanke på alla tollar som låg där,,, o dem ville Jaxi ,,, bblää äta!!

Men det gick hyffsat, är glad åt att jag träna lite! Sasko tyckte det va tråkigt att ligga o vänta på oss så han passade på att dra i väg efter en katt,, jäklar,,, klart att han drar igång Jaxi,, men hon behärskade sig,, med mitt tannaknissel i öronen. BRA! Nöjd med det.

O sasko mmmm han vet när han ska passa på. Måste nog dela  dem oftare. Bara tråkigt att gå två rundor efter varann.Obestämd

Sedan va det jobb som gällde, jobbar 3 kvällar på rad 1330-2130.

Imorgon kommer sonen hem,, varit hos min kära syster och umgåtts med kusinerna. Ska bli skönt att få hem honom! Tråkigt tomt när någon av ungarna inte är hemma,, fy,, Tänk när dom flyttat ja,, då får man fylla på med några hundar till,, så att man känner att man lever hahaha

ha det så länge kramiz


jaxis tassar  


   mannen o jag!!



Ovido - Quiz & Flashcards