Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Kristina hall nilsson - 18 oktober 2009 18:10

Hoppas det är bra med er alla där ute.. själv är det bra. haft en ledig helg o ängnat mig åt våra vänner, det har varit vin o skratt, jag har varit på fest hos min vän Eva o Peter har varit på tayboxningsgala med Simon. Jaquline o pojkvännen har haft huset för sig själv,, skönt tycker dom.

På köpet har dom fått passa mina ögonstenarFlört 

Tränat med hundarna har jag faktiskt gjort ! Fre fm ösregna det,, men vi gick ut llåång promenad, avslutade med 15 min lyd.

Idag har jag varit i skogen, promenad  i långlina tränat  ligg. Hon springer omkring i linan, när jag skriker ligg så ska hon avbryta det hon gör o bara lägga sig o vänta in mig,, ny instruktion. Så vid varje möte med människor har hon fått göra det gick bra!!

Har även trixat med att försöka få henne att lära sig  "backa" ,,kul att göra annat än bara traggla lyd 1 hela tiden.

kram kristina

Ovido - Quiz & Flashcards